,,


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 29 October 2011

Untitled

Assalamualaikum~
Salam 1 Malaysia~
Salam pepaduan~


Hehh. mule dahh merapu tgah2 malam nie. Ok, tujuan saye menulis entry pade malam ini kerane saye telah mencapai satu tahap keBORINGan yang terAMAT melampau. huaaaaarhhh, boringg ngekk ~

Nak tulih, tapi tak taw pasai paa ~ pasaii pe haa , pasaii pe ~

haehh, dah tgah2 malam nie nak boring2, tdoqq je la weyh ~ hurrr -.-
tak pon study kan baguihh ==" da ler isnin nie exam bhse arab oiii !


study ? errr .. errr .. err ... last2 jadik cam dea nie pulak , satu hape tak dapat ~


Nak tengok tb cam depa nie ? cte best sume dah habehh , yang ade pon nightline je =="


urhhh , muke ak da sampai terok dr ceni dah ,


ok fine , fine , fine ! ak da pk masak2 ! dah buat keputusan ! im decided to .......


zzzzzzzzzz ~ ok Assalamualaikum , tidur nyenyak awak semue , tme kaseh melayan sye <3

p/s ---> POST KALI NIE MEMANG MERAPU ^_^

Wednesday, 14 September 2011

Andai Kau Tahu :')


Assalamualaikum readers yg comel :D ehem-2 , kembang-2 .. haha :P
okehh okehh , entry kali nie pon ade mende jugakk nak share ... 
awakk awakk ... rajin-2 kan la kejap tau utk bace entry sye nie ... ^_^


andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu jatuh cinta, lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya dihatinya.

andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah tapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah mencintai lelaki itu.



andai lelaki tahu...
apabila seorang perempuan cepat marah, dia memang tidak mampu mengawal perasaannya. tapi percayalah itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. lihat sahaja pasangan yang baru  bercinta, mereka jarang bergaduh. tetapi percayalah  semakin bertambah sayang mereka pasa seseorang, semakin banyak pula pertelingkahan yang berlaku.

andai lelaki tahu...
apabila seseorang perempuan itu banyak bercakap, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

andai lelaki tahu...
seorang perempuan itu berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya. tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya tetapi untuk masa depan anda

andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu cemburu dan tidak percayakan anda itu bukan bermakna  dia tidak sayang..sebaliknyaa dia terlalu sayangkan anda dan masih menganggap anda seperti anak kecil yang perlukan perhatian. kadang-kadang dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati lepercayaan yang diberi. naluri keibuannya kuat. dia hanya  mahukan yang terbaik untuk anda.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan itu merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dirinya dihargai..

andai lelaki tahu..
apabila perempuan jarang mengatakan ' I love You,' itu tudak bermakna dia tidak mencintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya dengan kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya..

andai lelaki tahu..
apabila perempuan kata dia rindu pada kamu, dia benar-benar maksudkannya. apabila berjauhan, bayangan kamu akan sentiasa bermain di mata.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik daripada diri kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya menguji kamu. dia mahu melihat bagaimana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.walaupun sememangnya kamulah yang terbaik di hatinya. selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan masih menganggap ramai lagi yang lebih baik dimatanya, tetapi dihatinya kamu tetap yang terbaik.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan itu menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana kamu mampu bersabar dengan kerenahnya. percayalah hati perempuan itu sangat lembut. andai kena caranya, jangan terkejut kalau dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.



andai lelaki tahu..
apabila perempuan itu berkata "tolong tinggalkan saya". dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. perempuan memang sukar mengawal perasaan. dia terlalu emosional. tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

andai lelaki tahu...
sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan. perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. disebalik air matanya, tersimpan seribu kekuatan yang bakal menjadikan seseorang lelaki itu selamat bersamanya. biarpun perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan sendiri yang bisa mengoncangkan dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki lemah kerananya..

jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak-anak anda..
 :)
:)
:)
:)
Dah bace ? ^_^
Terime kaseh (; Assalam ^^,


..Sejak pertama kali kulihat kamu , hal yang paling mendalam yang ku rasakan adalah kejujuran , kecerdasan dan kehangatan dirimu .. Tiada yang menenangkan jiwaku selain dapat melihat sinar dari lirikan matamu ..

Credit to ---------> [ Encik Muke Serius ] haha  i'm juz joking , kikiki :P

*whoooaa ! sumpah jiwangg entry aku kali nie and yangg bawahh nie skali .. haha maaf .. :P




Aku Cinta Padamu :P



Assalamualaikum ... (: hai hai :D
Cer neng0k tajok entry saye kali nie , ahahaha gedikk je punyer ayat :P
Allalala .. bio ler :P ade aku cakap kat kau ke ? h0h0 xD

Okeh2 , sebenanye nak kongsi kan samthing :) Pssttt2 ... !
[ 14.9.2011 ^_^ ]
Baca-2 ! ^_^


Saat kau MENYUKAI seseorang, kau ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.

Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.

Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.

Saat kau menyukai seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku menciummu?"

Saat kau menyayangi seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku memelukmu?"

Saat kau mencintai seseorang dan berada disisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya.

SUKA adalah saat ia menangis, kau akan berkata "Sudahlah, jgn menangis."

SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.

CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis dibahumu sambil berkata, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama. "

SUKA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,"Ia sangat cantik/tampan dan menawan."

SAYANG adalah saat kau melihatnya kau akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.

CINTA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,"Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku."

Pada saat orang yang kau SUKA menyakitimu,maka kau akan marah dan tak mau lagi bicara padanya.

Pada saat orang yang kau SAYANG menyakitimu,engkau akan menangis untuknya.

Pada saat orang yang kau CINTAI menyakitimu,kau akan berkata,"Tak apa dia hanya tak tau apa yang dia lakukan."

Pada saat kau suka padanya, kau akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.

Pada saat kau sayang padanya, kau akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.

Pada saat kau cinta padanya, kau akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus.

SUKA adalah kau akan menemaninya bila itu menguntungkan.

SAYANG adalah kau akan menemaninya di saat dia memerlukan.

CINTA adalah kau akan menemaninya tak perduli bagaimana pun keadaanmu.

SUKA adalah hal yang menuntut.

SAYANG adalah hal memberi dan menerima.

CINTA adalah hal yang memberi dengan rela. <3



Duhai bakal suamiku .....
Dan aku mengharapkan agar dirimu memohonlah pada Dia yang berhak .. Miliki lah jiwaku keranaNYA .. Dan milikilah hatiku dengan izin ALLAH SWT .. Dan milikilah cintaku , diriku kerana agama NYA ..

Kadang kala kita menyedari betapa dalamnya kita mencintai seseorang  , disaat kita kehilangannya ..Dan kadang kala kita juga menyedari betapa perlunya cinta seseorang terhadap kita , disaat kita amat memerlukannya .... <3


woott-2 !! >,< maap la kalau teman terrJIWANGG sikett arynie .. huhu tu jee .. Assalam ^^,


ILOVEYOU <3

Wednesday, 7 September 2011

I Love You ... :)

Maaf okeh ? Nak jiwang sikijapp boleh ? :)
Act lagu nieh da lame da , by Westlife ase .. hehe but ,, i likee lahh :D
Suwiittttt jekk :D
Nahhhh ! layann lyric dy kt bawahh nie ! :D

Tajuk diaa ---> Nothing's gonna change my love for you :)

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead the way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love





P:S -----> Nothing's gonna change my love for you ,,,
               ILOVE YOU VERY MUCH3 <3

Tuesday, 6 September 2011

you :')

hey youu !
Tau ke yang aku sayangg kau gile-2 ha ?
huuhh , tak sanggop rasenyer nak hilang kau lagi :'(
aku sayang sangat kat kau ! :'(
jangan tinggalkan aku ........ :'(


*meraung cam org gyle dah rase nyer aku nie :'(

Sunday, 14 August 2011

Me & You :)


Assalamualaikum ! :) hye ! :D

Jam menunjukkan pukol 12:43 pagi . Tarikh : 14 Ogos 2011 ... wahh 14 ary da kite puase ye ... :P
Ecehh . padahal ade mende laen bgtaw tarikh tu .. haha :D poyoo je ... Straight to de point je la bak kate omputih nyee ... eheeee .. Aryni da genap 5bulann i ngann die .. eicehh gedikk nyer .. haha .. segan pulak jadiknye nak cte byak2 nie ... haha buttt ... die .. entahh ingatt ke tidakk :'( humm kot lpass saye surohh awakk bace post nieeyh baru ingt ye takk ? hummm ... :'(

S.U.D.A.H ! Tuka mudd hepi sikijapp ! :)
Betoi tak 5bulan ? cee awokk kire .. setart dari 14 MAC 2011 arytuu ... heeeee , betoi kan , betoi kan ? haaaaa :P kite takmao takat 5 , 6 bulann je taww .. But i hope our relationship would last forever :) insyaALLAH :D
cewahhh , speakingg pulakk budak kecik pepagi butee nie .. haha ..Lame tahuu tunguu enfon saye bunyi pas semayangg terawih tadi ,, Nak tungggu meses awak la pakcikk ! ==" kesian saye tunggu sampai pukol 12 semate2 nak wish kat awak ... :'( sobbs ... sobbs ... mule la ... huhu ... tapi nmpak nyee tinggal saye sorangg je la ... awakk ..? urmmm :'(

Takpe3 , tamau cdey2 , kite nak hepi jekk kan ? tamau gado2 kan ? tamau bgy JELES2 da kan ? ehem ! capslock agy tuh :P

p:s -- sAYE sayangg awakk . awak tau ?? angguk cepat ! haha :P janji taw jgn tggal kan saye .. huhuks ... ILOVEYOU SOO MUCHH LA BEBY ! :P

err . err takat sini je laa ase .. mate da tak larat nak celikk da nie .. lame sgt tunggu die .. :P ingat taw ! i sayang you .. :)
Assalam ^^

Muhamad Asraf Abu Hassan :)

ILOVEYOU BEBY :)

lalalalala ~ =P

hoh0h0 xd

Monday, 1 August 2011

1 Ramadhan 1432 H :)

Assalamualaikum semue :)
Ape khabar ? Sihat ? Semoge kite sentiase berade di bawah perlindungan Allah lagi2 bulan PUASA nie !
PUASE ? wahhhh ! [ buat2 tekejut la pulak kan --' ] ehem , ituu bukan nye terkejut , but EXCITED namenye :D yessssss ! sangat2 lahh excitedd ! ;D

Alhamdulillah :) , sedar tak sedar dah sampai pon bulan yang mulie nie kan ? :) Penghulu sgala bulan :)
Dah lame aku tunggu 1 RAMADHAN nie .. and akhirnye .... :) Tyme bulan puase nie laa nak gandekan pahala ,.. :) kankan ? dgn mengaji , bersedekahh , andd macam2 lagi lahh :) hah ! bulan puase nie jugak boleh mengelakkan kite melakukan kemungkaran ... ewaahhh , ade sound macam ustazah tak ? haha , takde ? --' cisssss ~!

ehhh , puase nie , takmao marah2 ... ekeke .. :) tadikan aku baru belajar sal doa2 nie .. ustazah kate doa kite akan dmkbulkan lagi2 bile bulan puase nie ... syok kan ? haha , jadikk kene la banyak berdoa , sembahyang 5 kali sehari ... itu yang WAJIB ! sembahyang terawih .. haaaa ... cakap sal sembahyang terawih nie lagy excited na pegy ! :D but , apekann daye , tahun nie rase macam tak brape bole pegi selalu je ... oleh sebab2 yang tertentu ... huhux ..  ehh , jgn pk bebukann .. h0h0 , yole , aku kan kne jdik babysitter so memalam mak suroh jage anak sdare la pulok --' haeshhh , takpe3 ... :)

haha , andd kann ... puase nie banyak2 kan la mengaji Quran .. Dah bulan puase nie baru la aku teingat nak ngaji .. bukan la maksud nyer sebelom bulan puase ni tak penah ngaji .. but jarang2 la ... n ehem2 , ak dah berazam nak habiskan 1 al Quran bulan puase nieh ! ;D insyaALLAH .. tady pon ustazah ade cakap .. kalau kite ngaji an , bukan sebab bulan puase je .. mungkin bile kite da ary2 bace Quran bulan puase nie , kite boleh mempraktikkan mase bulan2 bukan puase .. kankan ? ... :)

wahhh , banyak sangat ibadah yang boleh kite buat kan tyme bulan puase nie .. banyak pahala lagy tau ... tolong cikgu ke , mak ayah ke , sape2 je lah ... janji dikire ibadah n buat tu kene la ikhlas jugakk niat kerane ALLAH ... jangan puase sebab nak dapat upah or diet raye je --' kalo budak2 tu bley dpertimbangkan la agy .. :P

Bulan puase nie pon mesti ade bazaar kan ? wahhh ! ofcoz laahhh ! ;D lame daa tak rase suasane bazaar .. yela .. puase kan setahun sekali .. jadik bazaar pon same la kan .. hihi :P butttttt !!! haaaa  jangan membazir ! eicehhh , ak nie pon cam boleh pecaye je ... kalo kate pegi bazar tu .. mule la ... rambang mate ... rambang mate ape ?? yelahh ! dalam nak pilih makanan ! macam macam woooo ; D hah , but tahun nie ak berazam lagy sekali , nak beli ape yang pelu je ... :) takmao lebeh2 ... membazir amalam syaitan ... :)

err ... errr ... ase2 cam panjang jugakk ak tulis nie .. lenguh pulak ase jari2 nie .. ehex ... oke oke ...
stakat nie je la erk ... selamat bepuase ^^ selamat bersahur ^^ selamat bebuke ^^

SEMOGE RAMADHAN KITE KALI NIE DIBERKATI ALLAH S.W .T ... :)
AMIINNN ... )
ASSALAMUALAIKUM .. :)




selamat datang bulan mulia :D



haha dugaan semata mata :D
haha , jgn membazir time 'shoping' tu :P
lagi elok mengaji or beribadah :D

Saturday, 30 July 2011

huargggghhh ~~

elo ~ elo ~
wazaaaappp ~ wazaaapp ~
haha ~ haha ~
bengong ~
ape pasal tah mlm nie ~
boring semacam je ~
ehh sat ~
nak bagy salam ~
ASSALAMUALAIKUM W.B T !
lupe kejap ~
hesshhh , boringgg koddd mlm nie ~ h0h0
huarrggghhh ~
nak buat pe ntah ~
ingat nak bt homework ~
nak study ~
tapi harap letak buku betimbon2 kat sblah je ~
bukan nye tak ~
adesss -,-
akhirnye menghabeskan mase ngn onl9 je ~
=="
itupon facebook skg da boring yangg amat ! ~
aku nak bt pe je ~
like status org byk2 ~
pdan muke dpe ~
kne bukan notification tu byk kali ~
haha ~
tu nme nye tkdek kje ~
chat pon ~
nak chat sape je ~
harap kan chat LYNN tu je la ~
itupon due2 mngarot je ~
haha ~
nak tg0k cerekarama ~
maleh plak ~
kalo tg0k dr mule2 syok la ~
nak tg0k tgh2 nie gerenti tak paham ~
nak msj die ? ~
huaahhhh ~
rinduuuu ~~~~
tapi takpe lahh ~
mlm niy je rehat skjap tak msj ~
haha ~
tapi bp tu kot faktor ak boring yang amat mlm nie ~
hihi ~
dahh ~
otak da nak merengg nie ~
haha ~
nak tdo ~
tapi sumpahh ! tak ngantok gy =="
[tg tady tdo dr kol 2 smpi 5 kodd =="
bjage la alamatnye ~
haesshhh
dahh ~
k choww !~
Assalam ^^

Monday, 18 July 2011

Kisah Hati :')

Hoihoi ! Assalamualaikum ;)

Nak nyanyi kejap . kome kome diam kejap taw :)


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini… di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Dah nyanyi dah ! :D haha . Kome kome tau tak lagu atas tuh ? elehh . opkoz tau an , lau bab2 lagu nie , artis2 nie . KONFEM tau kan ! :D haha tapi tapi tapi ... bagy yang tak tau , lirik atas nieh , lagu KISAH HATI yang ost cite ape tu ? Stanza cinte ae ? yeke ? ehhh yela kott . haha sewel ~ haaa lagu tu laaa ... huhu ,,, saje je nak post ... Takde maksod pape pon nak post lagu nie :P bp tgh bosan... haha ,.. BOSAN ? gileee arhh , keje skolah belambak kate bosan ? haessshhhhh ! ==" dahh dahh , maken lame aku tuliss maken mengarot jadik ! :DD 
Nak click PUBLISH POST da ehh nie ..? tawtaw ? haha . dahh dahh . byebye <3

Assalam ^^

p/s ---> I LOVE HIM <3

Sunday, 17 July 2011

hoh ??? sudahhhhhh :'(

Malam niey an .... tetibe je ujan turun :'(






sebab : tak diketahui =.="






suspek : identiti dirahsiakan =.="




nak buat bende sume jadik maleh ... =.=




yang pasty nye , mmg skg aku nga hujan :'( pham ? huh , lantak la pham ke tak ...



miss you =(


p/s --> *mane die .. :'(
           * miss him soo much :'(




Tuesday, 5 July 2011

Arrggghhhhh ! =.=

Adessss -,-

Keje kusus , ooooo keje kusus ...........

Bile mao siap niehh ................

=.=

Tu la kau fieza ..............................

Bertangguh agy .............

Kalau betangguh , sampai bile la nak siap ...........

HA ! cakap pandai .!

Grrrrrrrr =="

Dahhhhhhhh !

Skarang jugak siapkan ...........................................

Babai <3

Assalam .....................................

Monday, 4 July 2011

Hehehe :D

Heyyy ! Assalamualaikum ! :D

Aii , tetibe epy semacam niehh . haha .haha fieza gilaaaa :D haha biaqqq la ! :)P




Nak cakapp niehh ! mehh la sinii sikett ! XD

I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU 
I LOVE YOU
I LOVE YOU


I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU
I LOVE YOU

I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU
I LOVE YOU

I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU
I LOVE YOU

I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU 
I LOVE YOU
I LOVE YOU


agaga :) tengok ? see ? lihat ? nampak ? Banyakk takk ?? wehhheeee nie baru siket nieh . AHAHAH , malas nak copy paste XD ,

ILOVEYOU nie untuk sape ae ..... ehehhhe , sape2 je lahh ! Untukk semue orangg !

Sayangg pade ALLAH , mak bapak saye , kakak abang saye , anak2 sdare , atok2 nenek2 saye , pakcik2 makcik2 saye , sedare2 saye , BUAH HATY SAYE ASRAFF ! [ opzz , sory tetekan caplocks pulakk kat name awk ^^ hehe ] cikguu2 saye kat tadika , pra , sekolahh rendahh , sekolahh menengah , kat makcik2 pakcik2 cleaner , kat makcik2 kantin , kat pakcik2 guard [ eeuuuiiwww , haha ] , kat kawan2 kelas saye [ lynn , ct , imahh , sadiqah , wani , miena , ecah , yan , wana , lela , zul , jaa , shah , along , azwan , shafik , wan zab , zulkifli , arul , nor andd sume2 lahh ^^ ] kat kawan2 facebook saye , kat follower2 saye , and blablabla ~~~ HAHA

Tettttt ! stop kejap ! ape motiff aku nulihh LOVE bebagaii nie ? haha ntahh laaaa , adessss -.-"
Memang sahh , gilaaa a.k.a mereng .. Elehh , 10 mnit je ponn aku jdy tak bape betoii , ekekke :) Skng da okee ... HAHA , adesss -,- makin lame aku nulihh makin tak tentu arahh jadikk nye , Baek , baek ~
LOVE YOUU ALL ! ^_^

Assalam ^^


taraaaaaa ! :D iloveyou ! haha gilaa ! :P

Friday, 1 July 2011

New look ! :D

Assalamualaikum awakk awakk ! :D ekeke :) buadd pe tuhh ,,? shat ..? huuuu ~ tetibe baek lakk , ehehe ...

Haaaa , cube kome tengok ..? ade perubahan tak kat blogg hodoh aku nie ?? ade kan ?? ade kann ??
h0h0 ~ mesti laa ade ,, eheheh .... betambah burok ye tak ?? HAHA , werkkkkk :p tak kesah la nak cakap pe pon , ini belogg saya yangg punyaa ~!!! wahaaahahahaha :D

Takde la , sesaje je tuka , b4 nie an , aku amek bground yg cam semak2 je , so skg , i decide nak amek bground yangg kat memang ade kat belogg nie je .. eheheh :) okee laa an , HAHA , malass nak decorate lahh :) Aku bukann nye terer dlm bab2 menCOMEYkan belogg nie . huhuuhu ~~

Justt , simple je an ?? jadikk la . h0h0 :p janjy aku sukee , hehee :)
Hah , malam nie tkde cte sgt pon , h0h0 cume mlm nie kple ini manyak pening woooo =.=
sakeddd glerrr ! >,< petangg tady pon gy kuar , gy skolah .. eheheh , budakk rajenn la katekan . ehex :P
HAHA takde arr , kiteorangg kann < geng 2 annur > ade pesembahan nyanyi tahuu ! wahh3 ! haha ,
nyanyi lagu ape ? ce teke ~ ce teke ~ ekeke :)

Aishiteru ?
Bruno mars ?
Maher zain ?
Tettttt ! yaaaa ! andaa salah ! eheheh :P

Lagu bahasee arabb bhaiii ! HAHAH ,
lagu lagu tu direka khas olehh my dear ABI yangg hensem ! USTAZ HALIMI :D
HAHA , perasan perasan , hehe :-) ktorangg nyanyi 4 buahh laguu kodd :D segann doehhhh !
hehe , dpe2 tuh semangat gilee tyme practice tady ! tapi tgok la tyme buadd psembahan kt pentass t , KOMFEM sunyi sepi . . ahahah :) mntak2 takmao la gtuhh . hehe ~ Nak tau lagu ape , dengar isnin nie kat pehimpunan . hehe :D

Ituu 1st story taw kawankawan :)
2nd story : bisukk 2 JULAI 2011 , ade sekolahh ganti ! :D haha , pastuu ade program larian 1Malaysia pulakk tu ! :D lari ? bab nie la yg aku lemah nie =.= dahh arr sempot ., besokk alamatnye kne lari ngan inhaler sekali laa =.= tapi takpe ! :D nak menang gak esok ! nak kalahkan sume orang ! HAHA , :D

And besok petang jugak , ade bace kitab kat umah aku , eheheh ituu pon nak cte :P wahhh3 , bia la ! :P
So , kne la tolong2 mak ayah .. Da la mak demam :( hmm , dahhhh3 ! nak tolong mak ! sian mak ! :(
Sooo thats mean sampai sini je la ae ... Semoge anda sume terhibur membace post saye :)
ILOVEYOU ALL ! eehehe , gedikgedik lak :P
baek , baek , baek :)

Assalam ^^

Thursday, 30 June 2011

Greenade :D

Buah aty a.k.a BRUNO MARS nyanyikann untukk saye .. ekeke :)
[ P E R A S A N ! ] :P



Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss,
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

No, no, no, no
Black, black, black and blue beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash


You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

If my body was on fire, ooh
You’ d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby...
But darling I’ll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no