,,


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 18 July 2011

Kisah Hati :')

Hoihoi ! Assalamualaikum ;)

Nak nyanyi kejap . kome kome diam kejap taw :)


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini… di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Dah nyanyi dah ! :D haha . Kome kome tau tak lagu atas tuh ? elehh . opkoz tau an , lau bab2 lagu nie , artis2 nie . KONFEM tau kan ! :D haha tapi tapi tapi ... bagy yang tak tau , lirik atas nieh , lagu KISAH HATI yang ost cite ape tu ? Stanza cinte ae ? yeke ? ehhh yela kott . haha sewel ~ haaa lagu tu laaa ... huhu ,,, saje je nak post ... Takde maksod pape pon nak post lagu nie :P bp tgh bosan... haha ,.. BOSAN ? gileee arhh , keje skolah belambak kate bosan ? haessshhhhh ! ==" dahh dahh , maken lame aku tuliss maken mengarot jadik ! :DD 
Nak click PUBLISH POST da ehh nie ..? tawtaw ? haha . dahh dahh . byebye <3

Assalam ^^

p/s ---> I LOVE HIM <3

No comments:

Post a Comment