,,


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 14 September 2011

Aku Cinta Padamu :P



Assalamualaikum ... (: hai hai :D
Cer neng0k tajok entry saye kali nie , ahahaha gedikk je punyer ayat :P
Allalala .. bio ler :P ade aku cakap kat kau ke ? h0h0 xD

Okeh2 , sebenanye nak kongsi kan samthing :) Pssttt2 ... !
[ 14.9.2011 ^_^ ]
Baca-2 ! ^_^


Saat kau MENYUKAI seseorang, kau ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.

Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.

Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.

Saat kau menyukai seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku menciummu?"

Saat kau menyayangi seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku memelukmu?"

Saat kau mencintai seseorang dan berada disisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya.

SUKA adalah saat ia menangis, kau akan berkata "Sudahlah, jgn menangis."

SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.

CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis dibahumu sambil berkata, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama. "

SUKA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,"Ia sangat cantik/tampan dan menawan."

SAYANG adalah saat kau melihatnya kau akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.

CINTA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,"Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku."

Pada saat orang yang kau SUKA menyakitimu,maka kau akan marah dan tak mau lagi bicara padanya.

Pada saat orang yang kau SAYANG menyakitimu,engkau akan menangis untuknya.

Pada saat orang yang kau CINTAI menyakitimu,kau akan berkata,"Tak apa dia hanya tak tau apa yang dia lakukan."

Pada saat kau suka padanya, kau akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.

Pada saat kau sayang padanya, kau akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.

Pada saat kau cinta padanya, kau akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus.

SUKA adalah kau akan menemaninya bila itu menguntungkan.

SAYANG adalah kau akan menemaninya di saat dia memerlukan.

CINTA adalah kau akan menemaninya tak perduli bagaimana pun keadaanmu.

SUKA adalah hal yang menuntut.

SAYANG adalah hal memberi dan menerima.

CINTA adalah hal yang memberi dengan rela. <3



Duhai bakal suamiku .....
Dan aku mengharapkan agar dirimu memohonlah pada Dia yang berhak .. Miliki lah jiwaku keranaNYA .. Dan milikilah hatiku dengan izin ALLAH SWT .. Dan milikilah cintaku , diriku kerana agama NYA ..

Kadang kala kita menyedari betapa dalamnya kita mencintai seseorang  , disaat kita kehilangannya ..Dan kadang kala kita juga menyedari betapa perlunya cinta seseorang terhadap kita , disaat kita amat memerlukannya .... <3


woott-2 !! >,< maap la kalau teman terrJIWANGG sikett arynie .. huhu tu jee .. Assalam ^^,


ILOVEYOU <3

No comments:

Post a Comment