,,


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 15 May 2011

kene sound =="

Assalamualaikum =="
korang nak tahu takk ..? [ a y a t s k e m a -,- ]
tadi aku kene marah ! =="
ngan sape ..?
ngan mak aku lahh !
herrr seram3 ...
[ cam tak biase pulak kan . hihi ]
nak tao sebab ape ..?
sebab tak sembahyang bejemaah ngan die n asyik onl9 ! =="
huhu takpe-takpe . ini aku tak boleh membantah .
sebab memang salah aku . hehe ;]]
padan muke fieza !
memang kene sound kaw-kaw punyer !
nak cakap sket sal mak aku nieyh .
beliaw kan kalau marah .....,
> lame ! [ sejam due baru abeh , hehe ]
> suke sindir aku =="
> suke ungkit-ungkit balek salah aku yang lame =="
> suke bandingkan kebaikan adek baradek yang laen dengan keburukan aku =="
> suke marah 1 jam tu bende yang same aje [ beliaw ulang-ulang gi bende yang da ckp ==" ]
 ** but aku tak kesah . hehe sebab da biase kene . haha ~
mak korangg camne pulakk ye ..? :)P
kalau jadik anak Datin Sri Rabunah nieyh kan kawan-kawan .. kne tahan telinge !
tahan caner tuhh ...? hhehe hanye anak-anak beliaw je yang taw :)
tengokk ..? lepas kene marah bap asyik mengadap netbuk pon sekarang niey sempat gi aku tulih kat blog !
haha ~ terok toi !
baek ~ baek ~ baek ~
mak , mak , mak ... saye mintak maaf ! :(
jangan la marah lagi :(
okeee lah . takmao lame-lame , nanti kene marah lagi :(
Assalam ^^
saye sayang mak :)
p/s --> gambar skola rendah . haha XD



No comments:

Post a Comment