,,


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 12 June 2011

Rinduuu =(

Assalamualaikum ...

yuuuhuuuu~ rinduu kat sape ,,,???
=( =( ade lahh , hoho XD
Takde la ... Malam tadi ade someone ckp sal nenek die ...
Teros ryni aku ase rindu kat atok n nenek ....
Rinduu nak ade atok n nenek =(
Teringin nak mesre mesre ngn diorang ...

Tapi apekan daye , tak berkesempatan :'(
Jeles je rase diorang diorang yang ade nenek n atok =(
Nak pinjam korang punye atok nenek sehari boleh ? =(
Bile raye , cuti or bile bile je la balek kampong , mesti hepi bp nak jumpe atok n nenek dpe ...
Aku nie ,??
Balek kampong bile ade kenduri kat umah sdare je ,,,,,
Klao nak balek sesaje ,,, hmmm tgk mase la ....
Lagipon , kalau balek takde sesape dahh =(

Balek kampong ayah nenek n atok belah sane dah meninggal ... =(
Mak pon same jugakk .. =(
Kalau kampong ayah tu memang jarang giler la ...
3 Taon sekali maybe kampong ayh baru blek ...
Itu pon kalo ade majlis pape ....
Same la gak cam mak ...
Tapi kire kampong mak selalu la jugak balek ....
Bap ramai sdare and still ade maklong ....
Kire cam maklong tu nenek aku jgk la ....
Tapi skg ?????
Maklong pon da takde ... :'( :'(

Kire dah takde sesape la ...
Makcik2 laen sume dok jaoh2 ....=(
Teringin nak sembang sembang ngn atok nenek .. =(
Hmm , nak cite skit la bile dpe meninggal nie ..
Kalau belah mak tu , takyah ckp la ..
Due due aku tak sempat tengok ! :'(

Arwah tok belah mak meninggal b4 aku lahir lagi ,, kre lame da la jugak ...
Arwah nenek belah mak pulak meninggal same taon ngan aku ! =(
nie yang lagi cdey :'(
Aku lahir 5 hari sebelom puasa ...
Arwah nenek meninggal 2 hari puase ... :'(
Cdey bangat ! :'(

Nak cite sal belah ayah lak ...
Arwah tok meninggal pon tyme aku takde lagi ..
Tyme abg atas aku nie kecik lagi ..
Memang tak sempat la ... =(
Kalau awrah nenek pulak , aku sempat tengok ...
Tapi aku lansong tak ingat muke , ape ape la ...
Sebab tyme tu aku baru umo 2 or 3 taon ...
Mane le tawu nak sembang sembang gy ...
Arwah pon meniggal tyme aku tadika 5 taon ase ...

Hmm ,, tu lahh , tak sempat pon nak manje manje ngan dpe ...
Cdey ble tgok org laen ngn atok nenek dpe .. =(
Nak jugak atok ngn nenek .. =(
Takpe lahh , yg pegi tetap pegi ...
Yang idop nie kne la teroskan idop ..
Aku sentiase doakan arwah nenek2 n atok2 aku ...
But ,, still ade mak n ayah .. Alhamdulillah ... =) =)

K lahh , setakat nie je lahh , kng lagy cdey pulok .. hoho ;]
Assalam ^^

*Nak pinjam grandparents awak boleh ? =(

No comments:

Post a Comment